WYWIADÓWKA BEZ PORAŻEK
PLANOWANIE I REALIZACJA WYWIADÓWEK
Celem szkolenia jest przygotowanie nauczycieli do zaplanowania i zrealizowania wywiadówki, która nie będzie listą skarg i zażaleń dotyczących zachowania uczniów ale raczej spotkaniem, które pozwoli wychowawcy pokazać jak widzi grupę dzieci, proces jaki między nimi zachodzi i sukcesy oraz trudności jakie z niego wynikają.
Wywiadówka wymaga również umiejętności pracy z grupą dorosłych, która jest absolutnie wyjątkowa - bo będziemy z nią omawaić jeden z najtrudniejszych tematów - dzieci. Nie ma tematu wywołującego większe emocje i konflikty, a za sposób rozmowy o dzieciach, działania uruchomione w sytuacjach konfliktowych odpowiedzialność bierze prowadzący spotkanie. Nauczyciel.
- budowanie zdrowej relacji z rodzicami: świadome zarządzanie relacją z rodzicem
- wychowawca w obliczu konflitku rodziców z innym nauczycielem oraz konfliktu między rodzicami
- sposoby działania w sytuacjach wymagających szczególnej wrażliwości (finanse, przywileje, pomoc dla uczniów)
- informacje, które należy przekazywać na forum oraz w indywidualnej rozmowie
- trudności w pracy z grupą dorosłych - czyli rodzice w ławkach szkolnych
Czas trwania 4 godziny dydaktyczne
Koszt 40 złotych od osoby
Liczba uczestników minimum 15 osób
Wszyscy uczestnicy otrzymują certyfikat uczestnictwa w szkoleniu oraz profesjonalne materiały szkoleniowe.
Szkolenia poza Łodzią wyceniane są indywidualnie.
-
PRZYWÓDCA CZY PARTNER
KOMUNIKACJA Z UCZNIEM I ZESPOŁEM KLASOWYM W SYTUACJI KONFLIKTOWEJ -
NIE WIEM JAK TO PANI POWIEDZIEĆ
PRZEKAZYWANIE RODZICOM TRUDNYCH INFORMACJI -
'A JA TEGO PISAŁ NIE BĘDĘ' - PRACA Z TRUDNYM ZACHOWANIEM UCZNIA
AGRESJA, OBNIŻONA SAMOKONTROLA, ZABURZENIA EMOCJONALNE -
WSPÓŁPRACA Z DYSFUNKCYJNĄ RODZINĄ UCZNIA
-
METODA DIALOGU MOTYWUJĄCEGO
PRACA Z TRUDNYM UCZNIEM / NASTOLATKIEM - MOTYWOWANIE DO ZMIANY -
DOGADANA KLASA nowość!
NARZĘDZIA NAUCZYCIELA I WYCHOWAWCY WSPIERAJĄCE BUDOWANIE RELACJI W ZESPOLE KLASOWYM -
WYWIAD Z RODZICEM - O TYM JAK ZADAWAĆ PYTANIA (I JAKIE) nowość!
PODSTAWA DO PLANOWANIA ODDZIAŁYWAŃ DYDAKTYCZNYCH I WYCHOWAWCZO - TERAPEUTYCZNYCH -
NAUCZYCIEL NIE MUSI BYĆ PSYCHOLOGIEM ALE... nowość!
POMOC PSYCHOLOGICZNA W SYTUACJACH TRUDNYCH - UMIEJĘTNOŚCI NAUCZYCIELA -
NIE WIEM JAK Z NIM ROZMAWIAĆ nowość!
JAK WESPRZEĆ RODZICA, KTÓRY NIE 'DOGADUJE SIĘ' Z DORASTAJĄCYM DZIECKIEM -
UWALNIANIE UCZNIA OD ETYKIETY nowość!
DŁUGOTERMINOWA STRATEGIA PRACY WYCHOWAWCZEJ -
WSPIERANIE UMIEJĘTNOŚCI MEDIACYJNYCH UCZNIA nowość!
JAK W CODZIENNYCH KONFLIKTACH, KTÓRYCH DOŚWIADCZA UCZEŃ WSPIERAĆ JEGO SAMODZIELNOŚĆ I POCZUCIE SKUTECZNOŚCI -
JAK NAWIĄZAĆ KONTAKT Z NASTOLETNIM UCZNIEM nowość!
-
UCZEŃ TRUDNY. PRACA METODĄ KONTRAKTU KRÓTKOTERMINOWEGO.