'A JA TEGO PISAŁ NIE BĘDĘ' - PRACA Z TRUDNYM ZACHOWANIEM UCZNIA
AGRESJA, OBNIŻONA SAMOKONTROLA, ZABURZENIA EMOCJONALNE
Celem szkolenia jest jak wyposażenie uczestników w techniki radzenia sobie z prowokacyjnymi zachowaniami na lekcji min agresja słowną, opozycyjnością. Szkolenie wyposaża również w metody pracy długoterminowej z uczniem trudnym. Większość przedstawianych metod pracy opiera się nie tylko na tym, co można 'zrobić z uczniem' ale również na tym, co dorosły może zmienić modyfikując swój sposób wyrażania emocji i reagowania na zachowanie dziecka.
oferujemy Państwu dwie wersje szkolenia dotyczące trudnych zachowań ucznia
wersja podstawowa - 5 godzin dydaktycznych
- radzenie sobie z prowokacją słowną ucznia, opozycyjnością, odmową współpracy
- agresja impulsywna i zsocjalizowana: dwie różne kategorie zachowań trudnych, dobór konkretnych metod działania w zalezności od potrzeb ucznia
- 'Michał jest uczniem agresywnym...' - jak przełożyć to co nazywamy 'chamstwem' i 'brakiem wychowania' na objaw i jak zaplanować pracę z określoną trudnością ucznia?
- wybuch złości na lekcji - jak zapobiegać i radzić sobie kiedy jest za późno na zapobieganie
- metody pracy z obniżoną samokontrolą - rozwijanie umiejętności konstruktywnego wyrażania złości
- wzmacnianie zachowań prospołecznych - techniki pracy długoterminowej
Czas trwania Koszt Liczba uczestników |
5 / 6 godzin dydaktycznych 50 zł od osoby minimum 14 osób |
Wszyscy uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz zaświadczenia ukończenia szkolenia.
wersja rozbudowana - 10 godzin dydaktycznych,
czyli wersja podstawowa poszerzona o następujące zagadnienia:
- 'Michał, ty jednak jesteś niegrzeczny' - błędne koło mechanizmu etykietowania, wsparcie ucznia w wychodzeniu z roli
- współpraca z rodziną ucznia sprawiającego trudności wychowawcze
- praca z wybuchem złości
- 'I co my z nim zrobimy' - wszechstronny model współpracy w szkole, dobór metod do indywidualnych potrzeb ucznia (praca nad przypadkiem)
Obydwie wersje szkolenia oparte są na analizie realnych sytuacji, jakie miały miejsce w trakcie prowadzenie zajęć,
wypowiedzi uczniów i sytuacji konfliktowych, które wymagały interwencji. Omawiane strategie działania, są konkretnymi wskazówkami do pracy na terenie szkoły.
Czas trwania 10 godzin dydaktycznych
Koszt 90 złotych od osoby
Liczba uczestników minimum 14 osób
Wszyscy uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz zaświadczenia ukończenia szkolenia.
-
WYWIADÓWKA BEZ PORAŻEK
PLANOWANIE I REALIZACJA WYWIADÓWEK -
PRZYWÓDCA CZY PARTNER
KOMUNIKACJA Z UCZNIEM I ZESPOŁEM KLASOWYM W SYTUACJI KONFLIKTOWEJ -
NIE WIEM JAK TO PANI POWIEDZIEĆ
PRZEKAZYWANIE RODZICOM TRUDNYCH INFORMACJI -
WSPÓŁPRACA Z DYSFUNKCYJNĄ RODZINĄ UCZNIA
-
METODA DIALOGU MOTYWUJĄCEGO
PRACA Z TRUDNYM UCZNIEM / NASTOLATKIEM - MOTYWOWANIE DO ZMIANY -
DOGADANA KLASA nowość!
NARZĘDZIA NAUCZYCIELA I WYCHOWAWCY WSPIERAJĄCE BUDOWANIE RELACJI W ZESPOLE KLASOWYM -
WYWIAD Z RODZICEM - O TYM JAK ZADAWAĆ PYTANIA (I JAKIE) nowość!
PODSTAWA DO PLANOWANIA ODDZIAŁYWAŃ DYDAKTYCZNYCH I WYCHOWAWCZO - TERAPEUTYCZNYCH -
NAUCZYCIEL NIE MUSI BYĆ PSYCHOLOGIEM ALE... nowość!
POMOC PSYCHOLOGICZNA W SYTUACJACH TRUDNYCH - UMIEJĘTNOŚCI NAUCZYCIELA -
NIE WIEM JAK Z NIM ROZMAWIAĆ nowość!
JAK WESPRZEĆ RODZICA, KTÓRY NIE 'DOGADUJE SIĘ' Z DORASTAJĄCYM DZIECKIEM -
UWALNIANIE UCZNIA OD ETYKIETY nowość!
DŁUGOTERMINOWA STRATEGIA PRACY WYCHOWAWCZEJ -
WSPIERANIE UMIEJĘTNOŚCI MEDIACYJNYCH UCZNIA nowość!
JAK W CODZIENNYCH KONFLIKTACH, KTÓRYCH DOŚWIADCZA UCZEŃ WSPIERAĆ JEGO SAMODZIELNOŚĆ I POCZUCIE SKUTECZNOŚCI -
JAK NAWIĄZAĆ KONTAKT Z NASTOLETNIM UCZNIEM nowość!
-
UCZEŃ TRUDNY. PRACA METODĄ KONTRAKTU KRÓTKOTERMINOWEGO.