ZABURZENIA LĘKOWE U DZIECI
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w metody pracy z lękiem, które umożliwiają dziecku obniżenie napięcia i budują jego poczucie skuteczności oraz pokazanie możliwości wsparcia rodziny, która funkcjonuje z dzieckiem przeżywającym lęk.
- widzenie rodziny jako całości (rodzinna historia lęku - przekaz lęku w rodzinie ) - postawy rodziców wobec lęku dziecka
- towarzyszenie dziecku lękowemu - wsparcie, które wspiera poczucie skuteczności dziecka
- odmowa chodzenia do szkoły - dynamika rozwoju fobii szkolnej
- praca z dzieckiem odmawiającym chodzenia do szkoły - model wsparcia ze strony szkoły i domu, zasady oraz interwencje ułatwiające funkcjonowanie w szkole
- zachowania, które mogą być objawem zaburzeń lękowych i maski jakie przyjmuje lęk u dzieci
- techniki pracy z lękiem (elementy bajkoterapii, techniki projekcyjne, behawioralne, praca z systemem rodzinnym)
Czas trwania Koszt Liczba uczestników |
8 godzin dydaktycznych 90 zł od osoby minimum 14 osób |
Istnieje możliwość negocjacji cen.
-
W ŚWIECIE CISZY
PRACA Z DZIECKIEM Z ZABURZENIAMI SŁUCHU I JEGO RODZINĄ -
MOCZENIE NOCNE
PRACA Z DZIECKIEM MOCZĄCYM SIĘ I JEGO RODZINĄ -
PROBLEM WYKORZYSTANIA SEKSUALNEGO DZIECKA
PROCEDURY POSTĘPOWANIA ORAZ POMOC DZIECKU I JEGO RODZINIE -
DZIECIĘCA ZŁOŚĆ nowość!
JAK WSPIERAĆ DZIECKO W RADZENIU SOBIE ZE ZŁOŚCIĄ I ROZWIJANIU SAMOREGULACJI -
PRACA Z RODZINĄ DYSFUNKCYJNĄ
UCZNIA / WYCHOWANKA -
METODA DIALOGU MOTYWUJĄCEGO. PRACA Z TRUDNYM NASTOLATKIEM.
-
ZŁOŚĆ I OPOZYCYJNOŚĆ NASTOLATKA nowość!
JAK RADZIĆ SOBIE Z TRUDNYMI EMOCJAMI I ZACHOWANIAMI NASTOLATKA -
KREATYWNE METODY W PRACY PSYCHOLOGA I PEDAGOGA
JAK BUDOWAĆ RELACJE Z DZIECKIEM NIE BAZUJĄC TYLKO NA SŁOWACH -
TRUDNE ROZMOWY Z RODZICAMI UCZNIÓW I PRZEDSZKOLAKÓW